Tjejer.

Jag läste precis att Carolina Gynning får ett nytt kök i Roomservice idag. Det måste jag se. Av många anledningar måste jag se det. Jag måste se det för att jag vill se hur hon hade det innan, för att se Mattias & Johnny och för att få se Carolina i sitt esse igen. Jag diggar den tjejen. Andra tjejer jag diggar just nu är tjejerna i Sahara Hotnights.  Den nya skivan som släpptes idag är riktigt bra. Jag har lyssnat igenom den tre gånger redan, så jag vet. Den är bra.




Bilder: Kanal 5 och Sahara Hotnights.

Andras kommentarer
Postat av: kalaskulla

ella! diggar också gynning. apropå att prioritera bort så har du så rätt! det löser sig alltid =)

2007-04-19 @ 12:00:31
Postat av: Lekne

Såg du programmet?
Det gjorde jag, tycker det var döbra!
kram!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback