Sunshine.

Solen skiner och jag har fått njuta av solen. En morgonpromenad med Evelina, några promender fram och tillbaka i stan med Carro och en lunch på en uteservering.  Värmen var nästan bättre än maten, för den gav mig bara magkatarr. Dumt.

Skrivandet har flytit på idag, vi har bokat intervjuer, skrivit frågor och druckit en massa Ramlösa. Eller, jag har druckit  Ramlösa. En av de nya sorterna. Högst betyg har dock fortfarande
Kaktus. Oslagbart och beroendeframkallande. (Tänk om jag hade fått betalt för att säga detta...)







Andras kommentarer
Postat av: erika

men ella, tycker du? jag tycker den var jättetrist, kaktusen! skönt att du har fått njutut lite av solen. puss på dig

Postat av: emma

jag röstar på päron... =)

2007-04-16 @ 20:21:26
URL: http://www.sweetdream.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback