Sommaren.

Så länge jag kan minnas har jag jobbat på sommaren, hela somrarna. Idag har jag fått reda på att jag kommer att vara ledig(arbetslös) hela juni, med undantag för en helg. Det känns... fantastiskt. Konstigt men fantastiskt. Istället för att jobba i juni kommer jag att:

1. Ta examen
2. Åka till Paris
3. Fira midsommar hos mina kusiner i Trosa skärgård. Den bästa midsommaren.
4.Gå på årets
Peace and love festival. Den enda givna festivalen numer.
4. Dricka öl, sola, vila. 

Det verkar med andra ord inte gå någon nöd på mig under min lediga tid.  I juli ska jag knega och vad jag gör i augusti har jag ingen aning om. Förhoppningsvis har jag precis påbörjat min lärarkarriär då. Nu längtar jag efter sommar!


Andras kommentarer
Postat av: erika

åh ella, du kommer få en toppensommar. Du är SÅ värd lite ledighet. Jag vill oxå till vinterhälla på midsommar, men antar att jag jobbar min första helg då. Puss på dig!

Postat av: erika

5000 mindre, strålande syster. då får du shoppa loss i paris och bjuda andy på drinkar :) hade så bra sista halvtimmen på jobbet. puss

2007-04-12 @ 19:31:07
URL: http://www.erikaalm.blogg.se
Postat av: joanna

gu så flott! tänk som du är värd det"!

2007-04-12 @ 21:00:56

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback