Skojigheter.

Jag vaknade när Andreas kom hem från jobbet klockan sex, sedan var det omöjligt att somna om. Jag är ledig och har ingen riktig plan för dagen, så jag funderar på att bege mig till Kupolen för att se ut en klänning som jag kan köpa på onsdag för att ha på kryssningen på fredag. Onsdag ljuvliga dag. Det var länge sedan löningen var så efterlängtad. Som pricken över i: et mellanlandar syster hemma på väg mellan Paris och Oslo på onsdag och på kvällen då har vi klassfest. Jag tror jag måste fråga Carro om vi kan ta ledigt från exjobbsskrivandet då.

Den kommande månaden innehåller enormt mycket skoj och en lite för liten budget. Till veckan står en anställningsintervju i Eskilstuna, en reunionkryssnig och Valborg på schemat. Förutom klassfesten då.  Min kropp värker av fem dagars relativt hård träning och denna dag ska jag vila min kropp. Imorgon är det
Bodyjampasset jag var på gymmet för att träna förra söndagen. Tja, det blir dumt ibland.

Ikväll kommer Jessie och det ska bli trevligt att få prata lite tjejsnack.






Andras kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Trevligt med en blogg från Borlänge!
Lycka till med anställningintervjun.


/Mvh Niklas


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback