Paris.

Den sjätte juni tar jag min gymnasielärarexamen. Den elfte juni åker jag och min andy till Paris. Nu har jag något att längta efter när jag och Carro kämpar tillsammans med uppsatsen. Underbart.



Förresten skiner solen idag och jag är ledig.

Andras kommentarer
Postat av: Anonym

Paris, gud så myigt. Vad ska du bli lärare i ? ;)

Postat av: pappa

GRATTIS ELLI BÅDE TILL RESA O FINA ORD O BETYG./ kram från mig / ses i morgon.ska bli kul Nu är det Djurgården med kaffe o hembakt bröd. solen skiner så vackert, Svartblogg/ Eldkvarn i mp3-n

2007-04-06 @ 10:19:51
Postat av: kim

Åhh vad kul med paris :D

2007-04-06 @ 12:22:02
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: ella

Anonym: Jag ska bli lärare i Svenska och Medie-och kommunikationsvetenskap och längtar efter att få undervisa!

2007-04-06 @ 13:54:40

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback