Nu gäller det .

Jag ska våga mig på ett nytt träningspass idag. Body Jam heter det och går ut på att man ska dansa snyggt. Jag kan inte dansa snyggt, men skrattar gärna åt mig själv och har roligt när jag tränar. Som tur var har Evelina lovat att haka på, dessvärre är hon en riktigt bra dansare. Men men, man kan inte vara bra på allt.

Imorgon är det måndag den 16 april, vilket innebär att det bara är en dryg månad kvar tills c-uppsatsen ska vara inlämnad och klar. Imorgon är det allvar och dags för hårdkörning. Klockan 09.00(ja, man behöver inte överdriva) ses jag och Carro i mitt kök, med våra böcker, våra datorer och våra idéer. Jag kan lova att kaffebryggaren kommer att vara laddad. Själv är jag laddad uti tåspetsarna.



Andras kommentarer
Postat av: Sandra

Är lite nyfiken på nya passet, var det bra? eller omöjligt? du fixade det säkert!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback