Meredith.

Det finns bara en serie som höjer min livskvalitet just nu och det är Greys Anatomy. Imorgon kväll ska jag få en ny frisyr av Emma och sedan tillbringa kvällen med henne vilket innebär att jag missar programmet. Och jo, självklart, Emma är många gånger viktigare än ett tv-program, hur bra det än må vara. Men i datorernas värld är det bara att klicka några klick och sedan kan man se programmet en dag innan alla andra. Merediths kloka ord och härliga uppenbarelse får mig både att gråta och att skratta varje onsdag och vem vill vara utan veckans känslostormningar.



( Bild kanal5.se)


We're adults. When did that happen? And how do we make it stop?


Snart kommer syster Joanna och hennes pojkvän Erik, vilket innebär att det är dags att brygga kaffe, duscha och invänta det trevliga sällskapet.

Andras kommentarer
Postat av: evans

Håller med! Grey's är bäst, men jag har inte 5:an, så jag är illegal istället...

Postat av: Rebecka

Håller med. Greys förhöjer livskvaliteten något varje vecka!

2007-04-12 @ 09:29:27

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback