In the future.

Min framtid är alldeles för oviss. Jag vet inte var jag ska jobba, när jag ska jobba eller när jag kommer att få en månadslön nästa gång. För många skulle det nog vara spännande och utmanande. För mig, kontrollfreak som jag är, är det mest frustrerande och läskigt. Jag vet att det ordnar sig med allt,  men jag önskar att jag redan nu kunde få veta hur. Eller i alla fall i vilken stad det ska ordna sig. Vart jag ska bo. Men jag följer min framtid med spänning och ser vart vinden blåser. Kanske mojnar den och stannar upp.

Ibland önskar jag att jag var lite mer som min lillasyster, och lite mindre som jag. Kanske är
mittimellan den perfekta blandningen av oss andra, ikväll ses vi i varje fall allihopa!

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback