Ikväll.

Vi har ätit pasta med curryräkor ala pappa, druckit lite vin och ätit den godaste glassen. Talangprogrammet är slut, många var bra och många gjorde bort sig, men ingen lika brutalt som SD´s Jimmy Åkesson gjorde igår. (Jag fattar fortfarande inte vem som har en så svag moral och dålig insikt att man kan stödja ett främlingsförjämtligt parti, som varken har argument eller genomtänkta förslag.) Andreas har nu åkt för att jobba natt, jag är kvar hemma i brist på pengar och i brist på annat. Imorgon kommer Jessie hem till mig för att äta lite hemlagad pizza, dricka lite vin och prata en hel del skit. Det ser jag fram emot.

image161

Snart dags för programmet som ingen annan verkar gilla utom vi. Men vi gillar det, jag och Andy. Ofta en perfekt avslutning på fredagskvällen.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback