Holiday.

Jag hade sett fel, Bodyjampasset var först nästa söndag. Dumt. Jag gymmade istället och träffar Evelina över en morgonpromenad i gryningen imorgon.

Jobb, mys och god mat har annars fått stå i centrum denna helg, men som tur var i ett gott sällskap. Jessie, Jojo och Jonte hälsade på igår och förgyllde min och Andreas lördag, med mat, vin, glass, TP och en massa fniss. När vi väl gick ut för att ta en öl blev jag trött och återvände hem alldeles för tidigt.

Solen lyser ute, det är varmt och jag njuter av att titta ut. Helst hade jag velat varit ute. En trött pojkvän ligger i soffan och det är dags att runda av helgen med att se på, vad jag har hört ska vara, en
feelgoodfilm. Skådisarna är oförskämt snygga i varje fall, så vi blir nog roade hursomhelst.

Jag hoppas att solen fortfarande lyser imorgon bitti.



Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback