En slank han hit.

Gårdagen gick som sagt i huvudvärkens tecken, med film, McDonalds och glass, men innehöll även höjdpunkter som att jag blev uppringd av en rektor på en gymnasieskola för intervju på fredag. Efter noga övervägande har jag då beslutat att tacka nej till intervjun i Eskilstuna, då jag hellre bor antingen i Stockholm eller kvar i Dalarna och mitt schema är fullspäckat som det är. Fler tider att passa innebär bara mer huvudvärk.

Idag ska vi sitta med gruppintervjuer för examensarbetet hela dagen. Jag hoppas på ett bra och fylligt resultat, då det är en stor del av vägen till framgång, känns det som. För övrigt håller jag på att planera en examensbjudning, en lättsam sådan, utan krusiduller. Jag är inte festfixare nummer 1, men kanske festprisse nummer 1. Mamma är i alla fall snäll som vanligt och har redan erbjudit både sin villa och sin medhjälp. Syster och pojkvän likaså. Det är tur att de finns, mina nära kära. Vad vore jag annars.

Andras kommentarer
Postat av: erika

och det är tur att du finns. vågar inte tänka tanken på ett liv utan dig. Big love!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback