Ångest...?

Jag provade årets första bikini på lunchrasten idag. Solen lyser ute och kanske blev jag inspirerad trots att jag befann mig isolerad på Kupolens Köpcentrum. En klarblå halterneck med vita smala ränder. Kanske får det bli årets bikini, på så sätt skulle jag komma lindrigt undan i år. Färgen kräver dock sin bränna, så jag får nog smörja på tjocka lager BUS för att den ska komma till användning. Annars satt den helt okej.



(BIld: Nivea.se)

TIttar man på Expressen Fredags nätupplaga kan man se en annan som troligen tog den första bästa, eller kanske förra årets urväxta, bikini. Trots att man är superstjärna kan man inte passa i allt. Ganska skönt konstanterande måste jag erkänna.



Andras kommentarer
Postat av: Sandra

Perfekt att du skrev ut bilden!! nu känns det lite bättre att prova bikini, är lite sugen på den blå som du hittade. nån dag när självförtroende är i topp ska jag ge mig på att prova den... vi ses imorrn! kram kram


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback