seg

Denna dag tog lunchspinningen all min energi och gav  mig den aldrig tillbaka. Jag har svårt att träna innan lunch, blir ofta trött och energilös resten av dagen. Inte bra, eftersom passet(instruktören) är super och jag skulle gärna vilja fortsätta träna det.

Istället för att ägna mig åt studier har jag idag tvättat, tränat, städat ur garderoben, lagat kesolasange, tittat på Förkväll, msn: at och pratat i telefon. Jag är en djävulskt dålig pluggerska som aldrig lägger ner mer tid än vad som krävs men alltid vill ha högsta betyg. Konstigt nog går ekvationen allt som oftast ihop. Men då och då får jag en käftsmäll som tecken på att jag borde vara mer ambitiös. Helvete, hur gör man?

Nu ska jag snart studsa iväg på bio. Laddar med Marit Bergman i högtalarna och längtar efter godiset! Då jag inte är någon riktig biomänniska så värderar jag godiset minst lika högt som filmen. Men det brukar bli bra när det väl kommer igång.

Bifogar en liten bild på min syster från när vi plockade svamp i lördags. Som sagt fick vi inte så många svampar...

svampplockning

(Nästa gång jag får biobiljetter är det din tur E! Jag lovar. Du är inte bortprioiriterad bara självständig.)

Andras kommentarer
Postat av: erika

hahaha, det är lungan sis. nästa gång köper vi biljetter och går alla tre =) puss på dig sötis

2006-09-28 @ 13:19:48

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback