rödvin

Dricker lite rödvin och kollar på Idol. Har tidigare idag varit på ett trevligt släktkalas hos min kära kusin. Jag har en rar släkt, där inget någonsin står still, som jag tycker mycket om. Det ligger nog i någonting med A´s uttalande om att " vill jag ha dig, så får jag väl ta dig med hela paketet..." Helt ärligt tror jag inte att han har så mycket emot min omtumlande släkt han heller. Men den är just; omtumlande. Och kanske lite eller mycket ovanlig. En dokusåpa in real life med andra ord.

Hela paketet, han är söt min A. Jag saknar honom när han är borta, kanske så som man saknar allt som man inte har nära, men han fattas alltid mig när han inte är vid min sida. Ikväll fattas han mig när Jordan Rättsläkare har säsongspremiär. Ett program som det kanske bara är vi som följer i hela Sverige. Men vi gör det med stort hjärta. 22.40 varje fredag på fyran. Missa det inte!

I morgon hoppas jag på lite party med jobbtjejerna och tillika vännerna J och K. Tycker väldigt mycket om dem också! Såklart.

Nu ska jag kolla det här dumma bitcomet, vill inte funka. Jag och datorer...




Andras kommentarer
Postat av: Lillan, en del av paketet

Ler förundrad över Andreas. Över släkten. Över mej. Själv sitter jag nere i fars lägenhet, hör och häpna: Vi ska åka och handla gardiner!

Tack för en mysig fredag!

2006-09-30 @ 15:04:50

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback