Prison Break

Prison Break, jag vet inte vad ni tycker, men är det inte uppschasat? Någon på p3 tog idag orden ur min mun när han sa att:" Det tar tolv avsnitt för dem att komma fram till rymningen, sen misslyckas dem, då blir det tolv avsnitt till innan de kan försöka rymma igen..." En ångestframkallande serie som inte kommer framåt är vad det är.

Så nu är A på arbetet, videon är på inspelning och jag sitter här och PrisonBreakvägrar.

Imorn ringer min klocka samtidigt som A slutar arbetet. Tidigt tidigt seminarium. Sen blir det Gävle och syster för hela slanten. Titta på hennes nya lya, äta nybakt bröd och mysa, enligt hennes planer. Äntligen är hela systerskalan återförenad, om så bara för ett knappt dygn.

Löpningen idag gick bättre än förmodat, så nu satsar jag nog på en fortsatt karriär, så fort Js träningsvärk gått över...


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback