på inköpslistan denna månad...

Löning idag- alltid lika trevligt.

Denna månad vill jag ha:

Vardagsstövletter- sådana utan klackar så att det inte låter när man kommer gående.

Adidas löparskor- även om det har varit dåligt med löpande på sistone, så promenerar jag nog x antal mil i veckan. Mina knän och ljumskar jublar inte över mina gamla utslitna skor direkt...

Målarfärg - till vardagsrummet. Äntligen, äntligen ska det kanske kunna bli fint!

En  fin  och varm kappa- ett måste då hösten nu gör sitt intågande. Egentligen vill jag ha en skinjacka också, men efter att kollat budgeten så, nej, det hade jag inte råd med! Så det får bli kappan. Jag älskar hösten men hatar att frysa!

En klippning och färgning - ni skulle se hur mitt hår ser ut. Emma kom hem!

En till tjock lång tröja- skulle kunna ha hur många som helst, helst med strumpbyxor till. Fint, varmt och praktiskt.

Mysdressen med stort M - finaste, stretchigaste och skönaste. Helt anpassad för mig och mina dagar i hemmet med uppsatsen. Tyvärr, tyvärr får den nog vänta i undanhänget på jobbet. Hoppas på att det blir rea snart. Bortprioriteras med stor sorg!

Duschdraperi - det gamla är trasigt...

Och då undrar ni: " hur ska du få råd med allt" och då svarar jag att " det undrar jag med..."










Andras kommentarer
Postat av: sys erika

haha, din inköpslista kommer ALDRIG ta slut, hur proppad garderoben än är =)


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback