kass

Just nu undrar jag mest hur jag kan vara så jävla kass på engelska så att det tar evigheternas evighet att bara förstå de tolv punkter jag ska analysera den andra texten utifrån. Jag hoppas innerligt att det beror på att man aldrig fick lära sig något om diskursanalys på engelskan i skolan. Lär aldrig bli klar med det här.

Rinde Borlänge Sjukhus och ville ha en tid för min astma. Fick en tid klockan ett idag, tre timmar senare. Se där, en sjukvård som fungerar. Nu är jag mest rädd för vilken diagnos de ska sätta på mig och nervös över hur mycket den jäklans medicinen kommer att kosta. Mycket, för mycket.

Snälla ni, se till att inte Alliansen vinner valet, då kommer vi snart bli ruinerade bara av att gå till doktorn och dessutom kommer det krävas att vi kan ännu mer fackuttryck på engelska för att ta oss fram på arbetsmarkanden. Satan.

Andras kommentarer
Postat av: kalaskulla

ska rösta idag på bibblan...till din fördel =)

Postat av: Göran Karlsson

Hej Elli.Hoppas det gick bra med astman. Håller med om om engelska fackuttryck...är så trött på det. Nike- Just do it /tom slogan på arbetsmarknaden Åker till Leksand i eftermiddag / ha det bra

2006-09-15 @ 09:53:56

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback