kaffe,kaffe,kaffe

Jag skulle aldrig klara av ett kontorsarbete. Man blir tung i huvudet, sugen på saker att äta och får ont i ryggen av att sitta still. Denna kurs har rivstartat och jag hoppas bara att det inte blir värre för då hinner jag inte riktigt med. Eller annars måste jag prioritera bort sånt som är roligt. Hm, så okej, jag hinner med. Men ändå.

Suttit och tragglat en engelsktext och svarat på instuderingsfrågor sedan klockan åtta imorse. Ätit frukost, lunch och druckit ett otal koppar kaffe framför datorn. TIllslut gick jag ut och gick i spöregnet och kom hem med delicatobollar för att peppa mig själv. Så till typ eftermiddagsfika blev det te och chokladbollar.

Snart fika med K innan aerobicen ikväll. Hoppar nog kaffet och väljer något som skonar min mage. För den dör snart av inre plågor!

För övrigt ser jag fram emot en helg som nog ser ut att kunna bli riktigt trevlig och definitivt lugnare än den förra. Mycket sociala aktiviteter och även mindre sociala. Bland annat väntar en auktion och en pizzakväll. Blir nog bra det där.




Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback