helgen

Söndag kväll.  Skärgårdsdoktorn, te och mackor. Och sen då? Tv-tablån verkar inte ha mycket att erbjuda efter det, förrutom någon Beckfilm man sett mer än en gång för mycket...  Det skulle vara för Persbrandts skull som man orkar en vända till.

Såg Brokeback Mountin igår. Riktigt bra film som man inte riktigt vill släppa taget om. Se den och skit i om de är bögar eller inte, det är inte det som är grejen. Det är känslan av äkta kärlek, frustration och att inte få den man vill ha. Det bästa jag sett sen Så som i himlen.

En riktigt mysig helg som gått i familjens tecken. Båda systrarna är hemma, vilket inte tillhör vanligheterna, så det är bara att passa på att umgås och njuta. Ikväll blir det dock bara att slappa i soffan med A. Inte så illa det heller.

Den kommande veckan ska jag vara på Haga, vara i skolan, plugga, jobba helgen på Stadium, träna, umgås med systrar och handla lite nya prylar eftersom man får påfyllning på kontot imorgon. Dessutom är det oktoberfest i helgen, Marit Bergman på torsdag och en och annan fika inplanerad. Så då vet ni vad ni har mig.

Förövrigt var Mando Diao precis så bra som jag önskat och jag är precis så urusel svampplockare som jag förutspått... Men men, övning ger väl färdighet antar jag.


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback