du har rätt

Och man kan även inse vad man har utan ett distansförhållande hälsar alltså min käre vän, vilken sliter och längtar och plågas. Så sant så sant. Men ibland tror jag ändå att det kan behövas något som gör att man vaknar upp från vardagen och märker att fan, vad bra jag hade det, eller tusan, varför har vi varit tillsammans så här länge?

Nog om det. Jag har det bra med min lilla A i vår stora trea. Mycket bra, till och med. För det allra mesta, när tristessen inte tar över.

Sprang en mil igår. Skönt när det var klart. Firade med pizza. Mindre skönt när det var klart. Magen var fullare än fullast. Men en mil, det är bra för att vara mig det. Måste bara fixa lite astmamedicin så blir det nog lite lättare skulle jag tro...

Nu ska jag till arbetet. Vad gör man inte för att få shoppa lite extra...?

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback