suck och stön

Skoltrött. Och det är verkligen inte likt mig, jag brukar faktiskt gilla att plugga. Men nu är ämnet tråkigt, lärarna halvbra och jag är inte särskilt peppad. Reslutatet blir då även det halvbra, men det får vara det för en tid framöver, jag har inte energi till mer just nu.

Fick pepp av A idag,han hjälpte mig att tänka logiskt och matematiskt när jag fick blackout .Men mest förundrades han dock över hur många koppar kaffe jag dricker per förmiddag. Plugg utan kaffe är som en fredag utan ett glas rödvin. Det funkar, men är betydligt tråkigare.

Efter dagens träning gick jag och köpte mig tidningen Fitness. Dels gjorde jag det för att peppa mig själv till mer träning, dels för att månadens Elle och Hennes vid det här laget är lästa från pärm till pärm. Nu har jag lite nytt och nyttigt att läsa inför frukostbordet härdan efter.

Annars är jag mest en grinig subba just nu. Jag ska bara stressa mig igenom veckan, sen lovar jag att det blir bättre. Förlåt alla!




Andras kommentarer
Postat av: erika

man behöver inte alltid prestera bäst. du kommer gå hur långt som helst ändå. ta hand om dig sis. puss

2006-10-03 @ 08:19:05

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback