lycka

Inställt seminarium var precis det bästa som kunde hända mig. Thanks God, det hände mig. Nu är jag i fas med planering inför lärarvik, uppsats, inlämning och därmed redo för att jobba imorn. Skönare än skönast.

Förövrigt en perfekt höstdag som jag i alla fall hunnit njuta lite av, i form av joggingtur med a och en liten promenad. Dessa dagarna är mitt liv. Hösten är en underskattad årstid med några av årets finaste dagar.

Ikväll blir det till att njuta av tidningarna som dimpt ner i brevlådan de senaste dagarna och  som jag inte hunnit läsa än. Tidningar, min ständiga last och förmåga till avslappning.
 
På kvällens schema står även tacos och Idol med pojkvän och svåger.

En bra dag.


Andras kommentarer
Postat av: kalaskulla

hej lilla du. skickar en tanke och ett meddelande om att min vita vecka precis går åt pipsvängen. kram hej.

2006-10-14 @ 22:09:38

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback