i tid och otid

familj

Korthårig. Ovant och konstigt men jag vänjer mig nog, det var länge sen bara...

En helg i familjens tecken, om man räknar med pojkvännerna, och det gör man.  Att umgås med familjemedlemmar innebär att man inte behöver anstränga sig, utan bara säga vad man känner och tycker. Ibland kan det vändas till det negativa, för egentligen är det ju de man ska anstränga sig mest för, de som står närmast, inte de man knappt känner. Men så fungerar inte människan, i alla fall inte jag.

Tvärtom är det de nära som oftast får all skit och de är de man oftast är arg på. Men ska man vara krass så är det bara ett bevis på att man tycker om varandra. Slutsats: ju argare man kan vara, desto större är kärleken!

Det var helt underbart att träffa E idag, trots att jag fick dela henne med lafamilia som också ville blir fina i håret... Men vi ses snart igen och är alltid nära, oavsett tid och avstånd.

"Att bli älskad är stort bara att älska är större."

Tack.

Andras kommentarer
Postat av: erika

Kärlek, kärlek, kärlek! du är världens bästa, och jag älskar ditt sätt att diskutera och att alltid veta var du står. älskar dig!

2006-10-09 @ 14:43:11
Postat av: emma

Mysigt att få träffa hela fam Alm (nästan). Tycker så mycket om er allihop! fast nästa gång måste vi hinna rå om varandra lite mer....

2006-10-11 @ 16:58:32
Postat av: emma

Mysigt att få träffa hela fam Alm (nästan). Tycker så mycket om er allihop! fast nästa gång måste vi hinna rå om varandra lite mer....

2006-10-11 @ 16:58:52

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback