ensam

Nu har den ena systern tagit den stora väskan på ryggen och flyttat till Oslo för att servitrisa, den andra är tillbaka i Gävle för att lära sig om hälsa. Själv sitter jag här och ska försöka förstå skillnaden mellan djupintervju och receptionsstudier, eller något liknade.

Mitt sug efter att lämna denna stad för ett tag är enormt just nu, om jag så bara kunde få ett år till i vårt lands stora stad. Och det kan jag ju, i höst kan jag det, om jag lyckas skriva klart mina uppsatser och om jag vill det då vill säga. Det vill jag nog. Men det blir ensam, utan min A. Han stannar nog här.


Andras kommentarer
Postat av: johanna

hittar dia boende till oss så flyttar jag. no doubt. kan alltid låtsas att stockholm är göteborg :) ses där! fast det suger med distans.

Postat av: erika

men visst är det väl tur att du bor kvar i borlänge, tycker jag iaf, vad vore det annars till familj att hälsa på och längta efter för en gävlebo som mig. saknar dig syster!

2006-10-11 @ 12:29:38

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback