väl värt!

En bra helg innehållande en lördagskväll som var den roligaste på länge, med snittar, drinkar, tjejsnack och en massa trevliga människor. Allt från Js fina födelsedagsfest till hemgången från krogen var perfekt och inget hann någonsin bli tråkigt. En bra utgångskväll som jag nog får vänta länge på att uppleva igen, särskilt då det verkar som att mina tvillingar överger mig under vårt årliga juldagsfirande...

En söndag där jag inte gjorde annat än att hänga i soffan och lata. Efter att sovit till tolv spenderade vi dagen med kebabtallrik i E &Ms soffa, varpå vi tittade på film i vår egen. En bakisdag lik inget annat och som vi inte haft på över ett år tillsammans, jag och A. Och därför var välvärda!

Nu trodde jag att det var dags för hårdträning, men var tvungen att erkänna för mig själv att halsen fortfarande värker, det får bli att traska en sväng istället. Sen är det bara att ladda om, kryssning i övermorgon med allt vad det innebär.

Tid för promenad, mat och lite mer studerande. So long...


27726-4027726-39ja

Andras kommentarer
Postat av: erika

Åh vad roligt du verkar ha haft det. va roligt! kram på dig

2006-11-06 @ 18:11:24
Postat av: alma

är det några av dompå bilden som är tviollingar ? Kram :)


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback