psykiskt

Det psykiska har en otäck förmåga att påverka det fysiska, oavsett om det gäller sjukdomar eller kroppslig värk. I natt hade det psykiska påverkat mig och A till en nästintill sömnlös natt och kampen mot klockan hade blivit svår i morgontimman om inte ett sms väckt mig. L skulle spela på Nyhetsmorgon och jag studsade upp för att betrakta den första av mina vänner som entrade scenen på tv4. Duktig är hon och även ännu ett exempel på att vägen är mödan värd.

Efter en lite för kämpig och sömning dag som lärare uppmuntrades jag av en god lunch med A och en trevlig fika med J.  Det lilla i vardagen bidrar verkligen till det stora och gör livet lite enklare och lite roligare. Ett härligt träningspass omgiven av vänner och bekanta avslutade en sammantaget helt okej dag. Nu är det duschen och sedan OC som gäller innan jag ska försöka övertala min hjärna om att jag kommer kunna sova i natt. För det kommer jag!

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback