i kärlek

I juletider är det mycket som ska ordnas, inte bara vem som ska få vad i julklapp, utan även beställning av tågbiljetter, möten med handledare, fester med vännerna och mycket mer. Idag har jag ordnat två av ovanstående saker, efter timmar i panik bestämde sig syskonen A för att åka bil till far i Stockholm, alla hade tider och passa och tågen ville inte passa dessa tider. Hyrbil blev konklusionen. Dessutom har jag pratat med min handledare som nog kan utses som en av de bästa i sitt slag. Det ordnar sig det här. Lugn och fin.

Gårdagen var en intensiv, men ändå lugn och skön dag. Lite möten, lite shopping, lite träning och mycket umgänge. Träffade mina gamla barndomskompisar för en fika vid tretiden och spenderade sedan hela kvällen tillsammans med dem. En mysig myskväll bestående av Idol, pizza, godis, glögg och pepparkakor, sen var jag obeskrivligt mätt och obeskrivligt trött.

Ikväll är det Kupolenfest, vilket förhoppningsvis innebär en riktigt rolig helkväll där jag får tillfälle att umgås både med mina jobbarkompisar och övriga vänner som jobbar lite här och var på stadens köpcentrum. Outfiten är fixad och nu ska jag bara se till att plugga någon timme, sedan kommer J och laddar med mig. Trevligt trevligt.

Dagens stora röda ros går till min Pumpinstruktör som slog ett slag för det sunda och mindre fanatiska levendet. Rätt ord i rätt forum. Mer sådant


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback