tjejkväll

Ännu en lördagskväll är passerad. Det är något speciellt med sommarkvällarna ändå. Igår fick jag uppleva en sådan i lantlig miljö. Närmare bestämt i Sifferbo. Som sagt var det tunnabad, grillning, vin och tjejsnack. Trevligt. Riktigt trevligt. Tack söta K.

Ska träna Pump idag. Första gången på över en månad. Imorgon kommer jag inte kunna gå, tvätta håret eller röra mig överhuvudtaget. Ännu värre lär det bli på tisdag. Men det är skönt att komma igång igen.


Andras kommentarer
Postat av: En före detta pumpmaster

Pumpar du nu igen din dåre? du vet hur det blev sist - vi förvandlades till fyrkantiga muskelknuttar så pass dig. Själv var jag ute och sprang igår - den första fysiska träning som jag gjort på kanske tre år. Darrar lite lätt i benen idag. Kram /R

2006-07-24 @ 22:24:31

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback