Sommarens smak

tjejerna

Egentligen har jag hunnit med en hel del fester i sommar. Ändå känns det som att jag vill så mycket mer. Träffa alla när tillfälle väl bjuds. Sen får man väl vänta till jul innan alla är samlade igen. Det suger att bara vara ledig varannan helg. Med andra ord har jag bara två lediga helger kvar tills skolan börjar. Eller kanske tre. Nästa helg ska jag till Gotland och hälsa på söta syster, två veckor senare fyller mamma 50. Så det är roliga helger jag har.

Hursomhelst är jag nöjd med både förrförraveckans peaceandloveande och förrahelgens grillparty hos E. Hur nöjd som helst faktiskt. I helgen ska vi nog till en jobbarkompis/kompis och grilla ute på landet. Härligt. Klänningen jag köpte igår blev bra. Hade bara önskat att man kunnat få sig lite bränna idag på den lediga dagen, men nej. Det regnar. Typiskt.

Fick plats på Pirats. Rolig film. Gud vad de hade gjort de där sjömännen äckliga. Hm. Men Deppan är lika snygg hur mycket de än spökar ut honom. Kanske till och med snyggare ju mer de spökar ut honom. Rolig rollfigur också...

Nu ska jag försöka få lite gjort. Sen blir det gymmet. Ha en bra dag!

Andras kommentarer
Postat av: kalaskulla

Äntligen tog jag mig tid att läsa din lilla blogg! Det är ju jättehärligt att kunna ta del av tankar som annars bara skulle försvunnit eller möjligtvis delats på en fika (alltför sällan) Blev väldigt impad av din farmor! Inspirerad efter ett sting-tapp att ta upp min bloggerkarriär igen. =)


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback