saknar

Jag är fan sämst på att vara ensam. På dagarna går det bra, men ju längre kvällen lider dessto jobbigare blir det. Min A är i Småland och hälsar på sin morfar. Och trots att jag har känt ett allt större behov av lite egen tid den senaste tiden saknar jag honom en massa nu. Nu, på kvällen, när jag snart ska sova. Stannar uppe ett tag till tror jag visst...

Imorgon är det löning och dessutom är jag äntligen ledig! Efterlängtat. Båda två. Ska köpa en ny mobil också. Nokia 6131 tror jag visst. Kamera, mp3 och radio. Som det är nu snor jag As mobil till mina morgonpromenader och lyssnar på radio. Skönare än musik på morgonen. Men nu får jag en egen!

Och ja lilla R, jag pumpar fortfarande, men kanske inte i samma utsträckning som vi gjorde under Gävletiden! Vi var nog rätt grova då, om man tänker efter... Men blandar man med lite promenader och aerobic så går det nog fint! Dessutom ligger jag på latsidan för tillfället... Förändring skall ske!


Sov sött ni alla som kan!


Andras kommentarer
Postat av: Linda

nähe, det är jag som har patent på att vara sämst i att vara hemma ensam! Nä, jag bara skoja. Jag vet hur det är. Men som du själv sade förut - det är också ganska nyttigt. Jag är fast vid datorn idag. Håller på med min uppkoppling försöker få trådlöst att funka..... fast det är fint väder.....


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback