En tom plånbok

Att vara student är en plåga under sommaren och underbart i september. I alla fall ekonomiskt sätt. Just nu är jag hur pank som helst. Det värsta är att begären inte minskar med budgeten. Tvärtom. Jag vill ha allt jag ser. Mest för att jag inte kan få det antar jag.

Köpte i alla fall en ny klänning på lunchen idag. Eftersom att min kompis J börjat på Vero Moda så kommer väl inte bara hennes inköp, utan även mina, öka därifrån.Ídag blev det en gul klänning alltså. Hoppas att det finns lite kvar av min spanska bränna när jag får tillfälle att använda den. Annars laddar jag mest inför hösten. Då ska jag vara rik och ha plånboken öppen. Längtar redan.

Pirats var fullbokad. Får nog bli Beck istället. Surt. Men Persbrandt går ju inte direkt av för hackor han heller: Blir nog bra det här...

Andras kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen!
Hoppas klänningen blev bra!! Hur blev det med film? Jag såg Beck igår kväll och det var helt ok att gå på bio själv. Käkade middag ute också :-) det gjorde mig en erfarenhet rikare *ler: Du, jag gjorde en liten länk till dig från min sida (så att jag hittar hit...) Var det ok för dig?
KRAM på dig


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback