sömnlöshet och applåder

Det var sista lektionen med de små söta eleverna idag. Terminen fick avslutas med Jalla Jalla, betygssnack och en enhetlig applåd från dem till mig och från mig till dem. Söta och roliga.

Trots en natt med allt för lite sömn verkar dagen idag bli en dag bra. Jag köpte lite godis på vägen hem för att pigga upp mig själv och väl hemma väntade ett besked om att jag fått ett stipendium beviljat. Resan till mina drömmars New York med A blir därmed av. Underbart.

Dags för lite städning, lika bra att passa på när man väl ha tid. Ikväll kommer några av tjejerna och myser lite med mig. Tills dess får vi se vad jag gör...

Andras kommentarer
Postat av: Rebecka

God Jul själv minsann! Hoppas att året får en mysig avrundning och att det nya blir härligt. En resa till New York borde ju verkligen hjälpa till på den fronten. Kram!

2006-12-19 @ 13:31:32

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback