som man bäddar....

Gårdagskvällen var en riktigt trevlig och efterlängtad tillställning. Sushi, Gin och Tonic, vin och en hel massa prat förgyllde kvällen. Dessutom fick jag stifta bekanskap med en snäll hund för första gången i mitt liv. Jag borde vara ledsen att säga det, men hundar är inte min grej. Medan de andra tog rökpaus lyckades ändå jag och den lille hunden bli riktigt bra vänner. Dock utan närkontakt då jag dessutom är allergisk mot de små liven.

Dagen idag har varit en äkta fixardag. Jag och A har städat, skruvat, tvättat och lagat köttbullar, som är mitt bidrag till julafton. Men vi har gjort allt detta utan stress och bara för att vi velat, vilket känns fantastiskt skönt för en sån som jag som annars blir grining så fort ordet städning nämns i min närhet.

Dags att göra sig i ordning. Ska bjuda ut A på middag. För det är han värd och jag med!

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback