skrivkramp

Skrivkramp, jag förstår det nu. Orden vill inte riktigt komma och jag orkar inte riktigt koncentrera mig. Jag pratar i telefon, handlar julklappar, surfar efter andra julklappar och pratar på msn. Sen gör jag kaffe, vilar lite och plockar in kläder. ”My God, koncentrera dig nu EllaBella” Men nej…


En sak jag är bra på är alltså julshoppingen. Idag har jag fixat klänningen till julens tillsällningar, en stickad sak med polokrage och utan armar från H&M. Perfekt, snygg och användbar. Dessutom har jag fixat lite av de kvarvarande klapparna, men dessa bör av sekretessjäl inte nämnas här.


Genom att handla julklappar kan man i år visa medkänsla för fler än de som klapparna avser. Skänk småpengarna till Röda Korset genom att be butiksbiträdet ”Runda Upp” ( Fungerar hos de flesta av de stora kedjorna.). Över en miljon kronor, direkt till RK, är summan redan uppe i och än är det fler som vill fira jul med gott samvete. En av de bästa kampanjerna någonsin enligt mig.

 

Dags för att försöka med uppsatsen igen då.  Skrivkramp alltså, det är så här det känns…


Andras kommentarer
Postat av: erika

inte konstigt att du börjar lessna efter så lång tids skrivande. Jag tycker mest det är bra att du är ute och handlar våra gemensamma klappar :) hehe.

Du är världens bästa sys min ella. puss på dig!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback