insikter...

Årets första julbord var då avverkat. Sillen var underbar och resten av maten var också god. Eftersom tillställningen var alkoholfri satsade jag och A-S på kaffet.  Timmarna led och kaffet med det. Efter att sovit en timme i natt kan jag dra slutsatsen att en kopp kaffe hade räckt. Men man lär ju sig aldrig.

Än en gång fick jag sedan erfara att den fasad vi bär upp inte är den verkliga situationen, viktigt. Men ännu viktigare; behandla, för tusan, varandra som ni själva vill bli behandlade. Och fundera på innebörden med de orden. Jag ska ta mig en extra funderare, men det är det även fler som ska. Basta!

Nu ska jag iväg och hålla lektion, sedan blir det till att sova en sväng med A som kom hem från jobbet klockan sex, då var jag fortfarande vaken. Nu är klockan halv åtta. Jag har stora svarta ringar under ögonen.

Andras kommentarer
Postat av: CLAUDIO CAMPACCI

HI

HOW ARE YOU? I?M VERY GOOD.
MY NAME IS CLAUDIO; I'M BRASILIAN MAN, I LIVE IN BRASILIEN. I WOULD LIKE VERY MUCH AMPLIFY MY CULTURAL INTERCHANGE, SPECIALLITY WITH SVENSK LANGUAGE.
I?M SINGLE. I LIKE VERY MUCH MUSIC, CINEMA, ARTS, SPORTS, RELIGIONS AND HISTORY.
WELL, I LIKE VERY MUCH OF EUROPEAN MUSIC (SPECIALLITY ELETRONIC MUSIC), ANIMALS, CAPUCCINNO, ITALIAN FOOD AND ICE CREAM.
I?M CRIATING A INTERNET COMMUNITY FOR CULTURAL INTERCHANGE. I THINK THIS VERY GOOD.
I LIKE VERY MUCH TO KNOW NEW FRIENDS.

PLEASE WRITE FOR ME IF POSSIBLE.

MY E-MAIL : [email protected]
MY MSN - [email protected]

THANKS FOR YOUR ATTENTION

CLAUDIO

2006-12-11 @ 23:46:25

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback