i min värld

Ett Ikeabesök som genererade i en tunnare plånbok och ett finare vardagsrum. När det blir klart. En idolkväll med de nära och kära, glögg, pepparkakor och en röst på Snyggerik. (Jag undrar om det är stylisten eller han som har så bra klädsmak.) En lördag i stort sett enbart innehållande uppsatsskrivande, med Coldplay, The Killers och Lisa Ekdal som skrivhjälp.

Jag önskar att adventsljusstaken var hel, då hade jag satt upp den och jag önskar att bokhyllan var färdigbyggd då hade jag fyllt den med böcker. Men tyvärr.

Kvällen ska jag tillbringa med K som åker till Thailand imorn och stannar där i fem hela månader. När hon kommer hem skiner solen ute och det är med påskkärringar det ska pyntas, inte tomtar.

Jag kommer att sakna henne.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback