den bästa av de bästa

Spinning är inte världens roligaste träningsform, men väl en av de som känns bäst att ha genomlidit efteråt. Idag var det ett riktigt jobbigt pass med favvoinstruktören och jag gav verkligen allt. Skönt. Egentligen är jag peppad på att ta tag i en löparkarriär men vädret och astman ser till att det får vänta.

E är som sagt den bästa av de bästa, inte minst som frisör. Mitt alldeles för korta hår omvandlade hon till ett lite längre hår, enbart med hjälp av styling. Dessutom konstaterade hon att jag alltid stylar mitt hår lika, oavsett vilken frisyr jag har. Hm, kan stämma faktiskt. Ändring ska ske.

Jag ser fram emot morgondagens Stockholmstripp, av alla möjliga anledningar!

Andras kommentarer
Postat av: em

du är rolig du...

2006-12-21 @ 21:23:51
Postat av: Linda

Hoppas ni får det super!
vill bara önska en riktigt god jul!!!
KRAMAR


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback