prat, skratt, skvaller

e+e

Så var det åter dags att börja trixa och fixa med kurslitteraturen. Låna böcker, kopiera böcker och i värsta fall; köpa böcker. Dessutom borde de börja läsas snart. Mycket snart. Ändå känns det helt okej att börja skolan igen. Jag är långt ifrån skoltrött. Det som känns lite halvjobbigt att jag ska läsa en kurs  med en bunt människor som känner varandra, medan jag inte känner någon.

Trots ösregnet tog vi oss ner till stan igår och drack lite vin. Tjejkvällar med vin är det bästa jag vet. Massa prat, fniss och skvaller. Precis som det ska vara. J kanske inte ska flytta till Malung och jag är överlycklg.

Ledig dag = massor att göra. Handla, städa och idag slinga håret på syster. Funderar på om jag ska papiljotta håret samtidigt, det var så underbart skönt att ha lockigt hår. Bara att stiga upp ur sängen och rufsa lite. En permanent känns inte så långt borta. Men först ska jag bli brunett igen. Längtar.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback