En klagosång

Just nu känner jag mig stressad över allt som ska hinnas med, frustrerad över en låtlista som ska fyllas och en seg dator som inte vill som jag. Ledsen över att jag inte har mer tid att umgås med mina vänner. Otrevlig som har, om möjligt, ännu mindre tid med min pojkvän. Glad över att det är Winnerbäck på torsdag och lycklig för att min syster kommer hem på fredag.

Jag gläds över att min älskade mor ska få ha sin älskade 50-års fest. Jag har ångest för att jag aldrig hinner träna, men alltid hinner äta. Jag längtar efter hösten, med studier, shopping och lite större plåbok, men vet hur mycket jag kommer att sakna mina vänner och systrar som inte är nära. Jag ser fram emot en lång helg hos papsen i storstaden med min A och allt vad det innebär.


Jag ler för mig själv när jag lyssnar på Veronica Maggios Nöjd? och jag hånler när jag läser om "Unika partiet". Däremot tycker jag att det ska bli intressant med valtider och även en höst då man får dega i soffan och titta på OC, Greys Anatomi och Desperate Housewifes igen. Och trots att jag klagar så har jag det rätt bra.


Andras kommentarer
Postat av: Lekne

Vilken skön lista. Lite av varje kan man säga. Men det du hånler åt tycker jag är klart bäst! Det var jättetrevligt igår! Tack för att du kom. Jag tror jag fick lite tips att klå Pär på upwords i kväll.
Jag sov till 10 idag! skönt! Nu skall jag ut i solen en sväng innan jag hämtar de små trollen. KRAM


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback