deg

Sommarens första fotbollsmatch är skådad.  Detta i form av en korpmatch väl värd namnet, men det var underhållning på hög nivå. En kille hade jesusfrilla och jesusskägg, några rökte i paus och några verkade inte fatta att man behöver springa när man spelade fotboll. Men vissa höll upp laget i alla fall: våra lagerkillar.

Tanken var att jag skulle åka och träna för första gången på en månad, jag börjar känna mig så där äckligt degig. Men, hunger drabbade mig efter fotbollen, så jag åkte hem istället. Tänk att det ska vara så svårt att komma igång efter ett uppehåll. Nästa vecka blir det hårdträning. I alla fall tre dagar, sen är det Stockholm och shoppingträning. Den här veckan håller jag mig till mina små morgonpromenader. Det får duga. Så länge.

Nu ska jag dega järnet framför tvn och vänta på bättre tider. Det är inte så illa det heller.


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback