fotboll, öl och tv

söndag. tittade på fotboll och drack öl igår. så långt låter det maskulint och trovärdigt. dessvärre fastnade jag och hanna i betydligt mer intressanta diskussioner och missade det mesta av matchen, förrutom mellbergs handboll och straffen... förstår inte riktigt hur män klarar av att sitta ett gäng och titta på fotboll, äta chips och dricka öl, utan att hamna på sidospår och missa vad som händer i matchen, obergripigt. för mig iallafall. annars gillar jag fotboll.

hursomhelst. sliten idag. just ätit ett maxsuprememål och ligger mest i soffan. jobbade till fem och tycker att jag är värd att slappa järnet nu. lyxigt. ritkigt lyxigt, att inte bry sig om annat än vem som vinner floorfiller eller hur det går för persbrandts familj i medicinmannen... för att knyta an till ämnet fotboll är ju FC Z riktigt roligt program. herregud, fattar verkligen inte att de kan vara dåliga...

hm,,, dags att återta possitionen vid soffan. kankse äta lite glass.

tack och hej

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback