Jag vill ha det som du, men jag vet att du tänker likadant och vill ha det som jag

Jag vet inte vad jag tycker om ordet tacksam, jag vet inte om det är något vi borde vara, men jag vet att jag är oerhörd tacksam över hur jag växt upp. Jag är tacksam över att allt jag en gång slapp genomlida och jag är tacksam över att jag får förtroendet att finnas där för de som inte har har det lika lätt. Jag är glad över att de anförtror sig och delar med sig. Vi har så mycket som vi inte tänker på att vi har och vi lär oss så mycket av att samtala med varandra.

Andras kommentarer
Postat av: Marit

Jag har missat din födelsedag, usla kompis. Stort grattis i efterskott min allra vackraste, underbaraste elli. Love you.



Kram

2009-02-05 @ 09:05:47
Postat av: Anonym

Det var jag som var usel alltså....

2009-02-05 @ 09:06:47

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback