Vad är grejen med Skärholmen?

För fyra år sedan jobbade jag på Stadium i Skärholmen Centrum, då hade centrumet butiker från de flesta kedjor, men kändes väl inte särskilt flott. Förra helgen var jag där igen och ett helt nytt affärscentrum väntade mig. Alla butiker av värde fanns. Monki, TopShop, Make up Store, you name it. Så istället för att åka ner på stan idag bland sportlovsfirande ungdomar åkte jag dit för att inviga mitt eget lilla sportlov. Det var lugnt och skönt och inte ens kö till H&Ms provhytter. Man kan undra om folk missat något, varför åker ingen dit?

Jag skymtade en av mina gamla jobbarkompisar, men smög därifrån för att jag inte var på humör för att prata. Däremot sluter sig cirkeln då jag idag fått kontakt med en annan gammal kollega från den tiden. Inte så illa det heller.

image707   image708  image709
Makeupstore.se

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback