Väck mig inte i onödan!

Jag tror ibland att vissa i min generation missat en del av hur den här sms-konversationen ska gå till. I natt var jag arg och besviken på en gammal killkompis. Antagligen i onödan. Ska jag bli väckt mitt i natten av sms vill jag i alla fall att det ska vara lite trevliga sådana. Har man inte hörts på länge kan man i alla fall försöka vara trevlig och vill man inte vara det, behöver man inte skicka sms överhuvudtaget för då vill jag gärna få sova istället. Bra repliker för att vara lagomt trevlig kan då vara:

Jag hoppas att det är bra med dig i alla fall.
Jag hoppas att vi ses snart.
Vi hörs. Ha det så bra så länge.

Åh, jag ångrar nästan att jag vara så förbannat trevlig tillbaka!

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback