Som på den gamla goda tiden

Just när jag som bäst funderade på om jag skulle orka träna eller inte hörde Johanna av sig. Hon ville komma till mig och hämta en Wordskiva och undrade om jag var hemma ikväll. Nu är en promenad inbokad, som på den gamla goda Stadiumtiden. Jag är oerhört bortskämd som har mina vänner så nära i en annan stad.

Dessutom undrade Johanna om jag ville följa med på Mando Diao den sjätte mars, vilket jag såklart ville. Nu blir det upp till bevis om jag är ung nog att klara tre roliga dagar i rad eller gammal nog att stupa på mållinjen. Mando, Kent och klassfest. Men det borde gå och det kommer att gå. Det är ju det här som är njutningen med livet. Dags att gå hem för dagen. En rätt bra dag ändå.


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback