Skiner som solen

Helst av allt vill jag bara hoppa och skrika, men det gör jag såklart inte. Solen skiner och det är människor ute på gatorna. Inga problem finns, mer än några få ytliga ting. Jag och Karro har tillbringat dagen fikandes och traskandes på Söders gator och drömt om sommar, sol, festivaler och fina kläder. Allvaret har legat där bakom, men vi har tittat bort, valt möjligheterna framför hindren. Nu väntar jag på Lina och fortsätter att drömma om min perfekta tröja jag hittade idag och se fram emot en härlig tjej med flickorna från förr och nu.


Andras kommentarer
Postat av: erika

åh vad härligt. låt dig få den bästa kvällen.

Postat av: Joanna Alm

Vårskrik at you!

TÄnker på dej ikväll. Låt våren komma!

2008-02-23 @ 23:04:21

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback