Rätt människor

Jag tog bussen till ett fint och omgjort Skärholmen för att träffa Linda och genast när jag träffar henne undrar jag varför det går så långt mellan gångerna vi ses. Hon är en klippa, en trygghet och en tillgång. Med henne behöver inget förklaras, inget redas ut och inget stå till svars för, hon förstår ändå. Hon vet ändå. Vi tänker nog lika och fungerar lika eller så är allt bara som det ska vara. Hon berikar mitt liv och det är så skönt att få ha henne där. Ibland har man tur att träffa rätt människor.

Andras kommentarer
Postat av: Lekne

Kram på dig söta du! Jag som tycker att det är tur att jag har DIG!
Vet du... jag fick mail från examinatorn idag. Jag klarade mig! Jag är klar! Jag är glad.
Kram o ha det så trevligt med Hassan!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback