Pärlor

Men Ida berättade just att Kent kommer till Peace and Love och det är mer än man någonsin kunde önska. Kent är sällan på festivaler och nu ska jag få se dem två gånger inom loppet av tre månader och det är bättre än bra. Min önskelista till sommarens festival är långt ifrån uppfylld, men det känns lovande och jag ser fram emot det. Massor ser jag fram emot det.

Pärlor får symbolisera dagens tankar.  En behövlig låt just nu.



Kent - Pärlor

Andras kommentarer
Postat av: i

Ja, visst var det härligt att de skulle till
peace and love?! Åh. Då blir vi båda glada.
Och jag vet inte om man får spela utan bowlingskor,
men många gör det. De är rätt tuffa! Så klart jag
ville använda dem iaf.

2008-02-18 @ 20:44:52

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback