Novemberkänslor

Jag lyssnar på Laleh och saknar min lilla Jojo. Jag saknar att bara vara med henne, prata om livet med henne och att dricka vin eller te eller kaffe med henne. Jag saknar hennes närvaro. Med henne är ingenting svårt och allt enkelt. Snart är jag där, men en vecka känns som en omåttligt lång tid just nu. Men sommaren är inte så långt borta nu.

 


Laleh - November

Andras kommentarer
Postat av: erika

åh... förra årets resa till lillan, då var det bara laleh i våra öron. Jag saknar dig, och lillan... och dig... och lillan... är så glad att jag ska få vara hos dig en lång tid. Puss på dig söta sis.

Postat av: hanna

Ja visst, ska bli skitkul på lördag. Vi kör en förfest de luxe och sen debban!

2008-02-18 @ 18:24:31
URL: http://hannaheden.blogspot.com
Postat av: jojo

Herregud vad jag längtar. November och du är mina gulröda känslosamglada löv.

2008-02-19 @ 00:07:43
Postat av: Joanna Alm

Jag har läst dethär inlägget säkert tolv gånger nu. Myser och andas lättare, som novemberluft. Tack.

2008-02-21 @ 23:26:19

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback