Matprat

För första gången på mycket länge åt jag mat i personalrummet istället för i matsalen. Min kompanjon har lämnat mig för bättre tider och det var både tomt, annorlunda och konstigt. Jag saknade den dagliga lilla updaten och jag saknade att inte veta hur hon mår. Dessutom bestod min lunch av en Viktväktarlasagne vilken jag förstår att den ger viktnedgång. På vägen hem var jag så hungrig att jag varken orkade gå och träna eller prata med pappa, helt yr var jag. Nu har jag vräkt i mig pasta och är lite lugnare.

Imorgon blir det nog matsalen igen, det är bäst jag håller till där för att överleva mina dagar. En hektisk dag är förbi och jag orkar inte annat än att spendera kvällen i soffan.

Andras kommentarer
Postat av: I

Håller med dig. Det var tomt och konstigt utan dig där idag.
Men vi vänjer oss. Hoppas du får en bra kväll. Tänker på dig.

2008-02-11 @ 19:21:37

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback